Daugiaprasmė dailininko Alfonso Čepausko kūryba: ekslibrisai, lakštinė grafika, iliustracijos, plakatai, skulptūros, asambliažai, foto koliažai ir instaliacijos, atspindi mus supantį įvairiapusį ir spalvingą gyvenimą. Dailininkas savo kūryboje analizuoja istorinius įvykius, legendų, mitologijų, ritualizuotų buities vaizdinių, reiškinius, kuriuose apmąstymai apie gimtąjį kraštą. Šioje parodoje eksponuojami pastaraisiais metais sukurti trys grafikos ciklai: „Sakmė apie kuršius“, „Mūsų karaliai“ ir „Ave vita“.
Cikle „Sakmė apie kuršius“ dailininkas pažvelgia į šiuos pamario gyventojus per jų gyvenimo, žvejybos, gamtos, etnografijos, gyvūnijos įvaizdžius. Grafikos lakštuose dominuojantys marių, kurėnų žvejų figūrų ir kitokie pavidalai atskleidžią įvairiapusį žmonių gyvenimą krašto, kurio ištakos yra ir mūsų šalies istorijos dalis. Skirtingi perspektyvos masteliai, plaukiojantys erdvėje objektai, žuvys, žvejų figūros, gyvūnai gali veikti kaip miražo ar pasakos užuominą.
Istorinių interpretacijų cikle „Mūsų karaliai“ – svarbiausi LDK kunigaikščiai – nuo karaliaus Mindaugo iki Vytauto Didžiojo. Menotyrininkė Evelina Januškaitė-Krupavičė dailininko „Istorinių interpretacijų“ albume rašė: „Ciklą sudaro 10 kūrinių, kuriuose atskleidžiama Lietuvos didžiųjų kunigaikščių valdymo metais kovos, pergalės, diplomatinė veikla. Ne tik karalius Mindaugas, bet daugelis kitų kunigaikščių, viduramžių tarptautinėse sutartyse, kronikose, metraščiuose įvardijami karaliais. Šiuo titulu į juos kreipiasi ir kitų šalių valdovai, karaliai, magistrai, monarchai. Tai garbinga mūsų viduramžių valstybės dokumentika ir faktai“.
Kiekviename paveiksle šalia portretų – stafažiniai piešiniai, kurių siužetai perteikia to amžiaus dvasią ir leidžia įsijausti į įvykių eigą. Trumpi tekstai teikia istorinių žinių apie kiekvieno kunigaikščio gyvenimo, veiklos kelią.
Filosofinis žmogaus būties suvokimas ir pastangos interpretuoti jos aspektus bandoma atskleisti cikle „Ave vita“. Lakštuose įvairiaprasmiai simboliniai įvaizdžiai apie individo siekius, gyvenimą nuo atėjimo iki „ribos“ („Svajonės“, „Pasiryžimas“, „Palikimas“, Būtis“). Plastinėse vaizdų detalėse savito matymo formos, spalvų, tonų gradacija. Pastarųjų metų paveikslai sukurti mišria technika panaudojant ir skaitmenines technologijas.